Helgen var ju

Gaaaanska så otroligt nice!

Fredagen började med Julbord med vänner som snarare inte blev ett julbord om man tänker på maten. Men mysit vare!

Sen på Lördagen åkte familjen för att träffa våran nya kusin, visste inte att man  kunde vara så liten.

På kvällen hade Joakim spelning med sitt band och tre band till det var GRYMT!

Och eftersom ingen kunde ta kort på mig så var jag tvungen själv, stackars då.
image57



Så där fick ni mig och nu ska jag käka kött och ris med päronen.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Pia

hej hej. du har helt underbart hår kvinna! sånt som jag alltid drömt om. visst är det permanentat? if that's the case, ungefär hur långt var ditt hår när du gjorde det? och en sak till, skulle du kunna vara snäll att lägga in en bild som är bra att visa upp för frisören? jag har ingen bra bild som visar hur jag vill ha det.. tack på förhand!

2007-12-18 @ 18:52:46
Postat av: Linnea

Sjukt snygg outfit!

2007-12-18 @ 19:08:40
URL: http://neafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0