Hollywood Kids




Efter att varigt på en jädra massa middagar så ville jag bara ta det lungt och titta på film, så Joakim kom och joinade mig. Det var niiiice.

Idag har jag vandrat runt i stan med familjen för att aa... se om man hittar något man vill ha. Och hem kom jag med dessa blåa jeans på bilderna och tröjan här nedanför. Och den hittade jag på myrorna för 50 kr, sicken tur man kan ha.
Just nu håller jag på att packa för att ta mig ner till skåne med vänner för att fira det nya året! Det som är mindre coolt är att vi måste vara på bromma 6.20....

Nä nu ska jag fortsätta skissa på mina underverk som ni sen kan köpa i butik inom 2 år, haha det gäller att satsa stort , eller hur vare?

image81


Kommentarer
Postat av: Mango

voff! härlig färg på byxorna :D! o jättebra pris ju!

2007-12-30 @ 19:51:42
URL: http://mialia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0