My Hood

image69image70image71

Igår var det då Julafton och dagen började med att leta klappar. Som morgonpresent fick jag en stoor bok med massa fina bilder på modeller och ett Vogue nr med sommar kollektionen -08. Vid 1 kom släkten hit och vi glöggade och åt sen en massa mat. Sen blev det kalle och dsen tomten och blablabla.

Men i present fick jag pengar, presentkort, massa kläd/mode/design böcker, Justice vinyl, skivor. hmm aa det är det jag kommer ihåg.

Och för pengarna ska jag antingen köpa en synth, kläder, posters eller spara.

Nu ska jag på toa och sen kommer jag tillbaka för att skriva nästa inlägg!

Kommentarer
Postat av: :)

Den tröjan ser jättemysig ut, vart kommer den från?

2007-12-26 @ 15:59:37
Postat av: Lina

man tackar, den är från Topshop fast köpte den för mer än ett år sen(:

2007-12-26 @ 19:39:02
URL: http://Harligdagformjolk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0