the magic position

image23

Idag vaknade jag väldigt trött, men sjuka och sega som jag och Emma.B var drog vi in till stan för att hitta kläder. För mig blev de det som är på bilden en

Leopard tröja från HM 100kr
Svarta jackan från Monki 500kr

Sen drog jag med Calle och Filip till String där sen pappa ringde mig för att bli sur att jag inte åkte hem direkt för att göra läxor. Så efter vi fikat klart drog jag hem för att göra klart läxan men ägd som han blev gjorde jag klart den på ca 20 minuter och han trodde jag skulle vara klar runt 22.00.

Men nu sitter jag och irriteras på att man inte kan föra in musik från ipoden in till datorn...
Föresten! har någon något tips på ställe där man kan köpa snygga sjalar?

KRAAM

Kommentarer
Postat av: Laurentia

Hejsan! :)
Träffade dig på gymnasiemässan i lördags. Det var mig som du och dina föräldrar pratade med om Design och eget företag på SAMgymnasiet. Jag brukar läsa din blogg from time to time men det är ju så annorlunda att möta en person från internet i verkliga livet. Samtidigt så jag anade att jag skulle se dig där. Det var iaf trevligt att samtala med dig och dina föräldrar, hoppas att jag gav dig en relativt klart inblick i vad linjen och skolan handlade om.

Apropå sjalar så finns det en relativt bra butik på Drottninggatan, upp mot Odenplan. Heter Creole lr liknande. Vet inte om du redan vet vad det är men annars är det ett tips :)

2007-11-19 @ 22:05:00
URL: http://skymningsflicka.bilddagboken.se
Postat av: Lina

oh trevligt! ja det verkade bra men gillade inte det med dom små klasserna och att det var ganska uppdelat. Du var en väldigt trevlig persson du!

okej!nä inte hört den ska jag ta och spana in,tack tack!

2007-11-20 @ 18:23:15
URL: http://harligdagformjolk.blogg.se
Postat av: Laurentia

Jaha, nej det kan jag förstå. Men om jag får förklara så handlar det helt enkelt om hur många det är som söker. Jag menar treorna i år är en hel klass på 30 pers(både killar och tjejer), så det varierar från år till år. Jag tycker oxå att det är skittråkigt att vi i min klass bara är 9 st, och tjejer desutom men vad kan man göra. Skolan är iaf jättebra, så jag tycker att du boder fundera på det en gång till :P (hehe, marknadsföring)

Tack så mycket :)

Varsegod :)

2007-11-20 @ 18:43:30
Postat av: milk

ooh fint!

2007-11-25 @ 15:36:02
URL: http://imilk.blogg.se
Postat av: Lina

tack tack!

2007-11-25 @ 18:49:23
URL: http://harligdagformjolk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0