Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte hittar hem men det gör jag; tror jag

Hej!

Varigt en extremt jobbig dag idag började med att inte kunna gå upp från sängen, sen när jag väl var i skolan så skulle vi göra nutidsorgentering som jag alltid lyckas torska på, kunde svara på 9 frågor. Aja vad fan ska jag göra med vinsten att få resa till stockholm? inget.....

När jag kom hem var jag helt taggad på att syrran skulle vara hemma så vi kan dra till Myrorna, men nä istället kände jag då tvång att plugga till No:provet imorgon, Fast det  pallar jag inte ricktigt så nu sitter jag här och slår på knapparna medans jag lyssnar på Bob Hund.

Funderar ganska rejält på att måla Bob Hund loggan på min vägg som är helt naken på ena sidan, skulle var gaaanska så nice. Får se hur långt jag kommer med det projektet.

På senare dar/veckor har det blivit en heldel umgås med vänner och skaffat mig en kar om man kan säga så, Det är nice , det är nice!

Men nu plingar det på dörren och syrran kommer nu dras det till Myrorna , ciao!

image7

Kommentarer
Postat av: C..

bob hund in my

2008-01-28 @ 01:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0