Prao

Då var första praodagen avklarad. Började klockan 9 och fick sprätta upp en kavaj som faktiskt var från Sportmax kändes lite ballt, sen fick jag spretta en kjol, mönsterpassa ett parbraller och hjälpa till att sy en a-formad höstjacka. Blev gaanska så förvånad när hon lät mig göra så stora jobb ändå för att bara veta lite hur jag är på att sy. Men det var niiice. 

På lunchen blev det att äta pannkakor och filip kom förbi och joinade mig, det var kulkul! sen drog han hem till sitt och jag forstatte jobba. Slutade runt 5 ... 

Då bar det sedan av till dansen som inte är sååå taggande. vet inte ricktigt men det är inte samma grej längre nu när man gått 11 år. Inte så konstigt anar jag.

Och hemma väntade en rolig middag med farsan då vi åt sushi och hade lika kul som vanligt!image15

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså du, jag måste fråga!
Hur fixar man en såndär egen bakgrund? Såsom du har, den svartvit randiga? :)
Söt är du förresten!

2007-10-10 @ 21:57:22
Postat av: Lina

Jag fick hjälp av en tjej på en blogg som visade allt , kommer inte ihåg alls vad hon hette... väldigt svårt att förklara men om du tar temat som ska typ vara "mode" så ser du att det är två internet addresser någonstans i texten den första är ganska högt upp, den raderar du och sätter in en av dina bilders internet addresser, och den hittar du på "egenskaper". Som du märker är det gaanska så svårt att förklara, men om du har bilddagbok så lägger du upp dom där så får du internetaddresser till dom, min bild har jag gjort i Paint. Hoppas du hängde med lite iaf!

oh tack hörru!

2007-10-11 @ 09:16:44
URL: http://harligdagformjolk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0