Thin Lizzy- sarah

Då var det söändag igen då...Det brukar vara den sämsta dagen på veckan men NEJ inte denna dag.

Morgonen började med att vakna upp hemma hos Hanna efter en gaaaanska så lyckad kväll. men bärsa,vänner, lägenhet!
När jag Jullan, Cassi, Hanna vaknade satte vi oss framför TV:n. Sen blev jag kock med cassi för att laga frukost som blev grillkorv med bröd. Sen ville vi ha lunch så då blev det chips, popcorn, godis, coca cola, choklad.
 Men ska inte klaga fan!
Vi satte oss på Ballkongen och bara njööt av stunden tillsammans med musik. Det splades en jädra massa 90-tals hits.

Imor´gon är jag ledig för att vi har prao och min praoansvarig är mammaledig måndag tisdag*njuuuuter*

Hare bäst !

image9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0