30 MINUTER

Dagen började med en stressig morgon vaknandes av hallklockan som morsan dragit upp. Klockan slog 08.30 och jag borde sitta på bussen till skolan...Så snabbt som tusan klädde jag på mig och drog iväg med sminket från igår och jackan satt åt fel håll av stress.
Men sen kom lugnet tillbaka när jag tryckte in ipodlurarna i öronen och tröck på play för att lyssna på The Thrills med skivan So Much For The City på högsta nivå. Drog fram So-boken för att senare försöka låta gaanska så smart på So:n.
Sen 30 Minuter sen kom jag inspringandes i klassrummet... som tur i oturen kom det faktiskt folk samtidigt som mig.

Och som ljuset i mörkret eller hur man nu brukar skriva så hade min kärastevän Jullan kommit hem från en helg i boden och henne är det alltid lika kul att träffa!

Och något mer händelserikt har det ju faktiskt inte hänt i skolan tråkigt nog...(vanligt nog)

image2

På vägen hem blev det ju allt ett rejält regnväder! men det är väldigt underhållande att glida runt i en buss medans man ser alla där ute springa och inte veta vart dom ska ta vägen med en tidning över huvudet, eller se när folk missar bussen och man bara siter och myser av att se kaoset, haha det är lycka!
Men sen så var man ju tvungen att bli den som alla garvar åt springandes i regnet för att försöka bli minde blöt än vad man är, som igentligen är helt onödigt, när man ändå byter kläder när man kommer hem.

När jag väl var hemma tänkte jag att jag skulle vara lite filosofisk och ta en bild på mig uttittandes i fönstret, och här kommer den. den blev gaanska så bra enligt mig fan.
image3

HARE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHHAHAHHAHAHa, FILOSOFISK BILD!!!!!!!

2008-10-19 @ 21:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0