Svar

 

  • vad lyssnar du på för musik? 
         hur ser ditt liv ut om tio år? 

            pussar.

 

 

Jag lyssnar på ganska mycket, men jag lyssnar aldrig på olika genrer på samma period. Just nu är det mest fransk musik, men favoriterna är David Bowie, Justice, The Knife, king of convenience, The specials, Daft punk, Yelle mm. 

 

Om 10 år har jag startat mitt eget företag , anställt några kloka medarbetare som hjälper mig med att hålla koll på mina saker och sånt. Jag har en ateljé där jag ritar, syr kläder. Är inte så jättekänd. Och alla vill ha mina kläder, men dom ser dom på folk på stan, men vet inte riktigt vad det är för märke. Jag har en sankt bernads hund också. Sen en kille på det.

 

 

  • HEJ! 
         är blondinbella seriöst din favoritblogg? Kram

 

 

Ja

 

 

  • du ser ut att gilla hitta Nemo. Gillar du hitta Nemo?

 

 

Jasså, varför det? Ja den funkar, men Shrek och Toy story är bättre!

 

 

 

  • Berätta om ditt hår, har inte fattat riktigt? 

           kraaam

 

För exakt ett år sen permanentade jag mitt hår så att det blev som en boll, och nu ett år senare är det utväxt, Mitt naturliga hår är vågigt.

 

  • Köper du mycket kläder? har du pojkvän? berätta om din bakgrund? 

              bra blogg!

 

Jag köper ganska mycket kläder. Jag är en sån som köper lite men vid många tillfällen. Nej jag har ingen pojkvän. Jag är helsvensk. Om det var frågan?

 

  • varför är du så snygg? 
         bor du kvar i gröndal? 
         vilken skola? 
         kramkram.

 


Tror det är något jag fått av mina päron. hehehe , tack!
Nej jag flyttade för 1 år sen.
Jag ska börja i Nacka gymnasium Mode/ Design

 

  • vad lyssnar du på för musik? 
        vad äter du till frukost? 
        favoritbild, på vad som helst av vem som helst? 
        har du en almanacka? 
        hur många cd-skivor har du? 

         hehe något måste man ju få reda på.

 

 

 

Se uppe.

Jag är en sån där dålig människa som inte äter frukost. 

Oj, är inte så insatt.

Det brukar jag ha men jag är sämst på att använda den.

Jag har runt 80 st, men jag är mer en vinyltjej.

 


 

  • hur gammal är du? 
          favorit mat?

 

 

Jag är 16 född 1992.

Jag äter allt förutom pytt i panna och skräpmat i frysdisken,

 

 

 

  • äter du nyttig mat? 
          känner du dig mest åt det femenina eller maskulina hållet? 
          har du ljus eller mörk röst? 
          hur mycket pengar lägger du på kläder? 
          har du haft många pojkvänner?

 

 

 

All mat är nyttig om man ärter med måtta. Men jag är ingen hälsogalning, heh

Maskulina, gjort i hela mitt liv.

Jag har ganska mörk röst, vad jag hör från andra.

600 per månad kanske. Ingen aning.

Nej, jag har haft två stycken.


Kommentarer
Postat av: Johanna

kul med frågestund!

2008-08-18 @ 17:53:39
URL: http://lotsoflaugh.blogg.se/
Postat av: christina

Oj, jag hade aldrig gissat på att du är 92a! Minst 90a (:

2008-08-20 @ 20:13:04
Postat av: Tove

haha passa dig Lina, snart får du stalkers!

2008-09-21 @ 21:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0