God Jul

Jag för ett år sen. Ändrats en hel del. http://harligdagformjolk.blogg.se/2007/december/hollywood-kids.html#comment

Jag får lite panik för jag har inte tänkt någonting på vad jag ska ha på mig idag. Bild kommer nog innan vi drar hur det blev med klädvalet. Det finns ju faktiskt oskrivna lagar på vad man ska ha på sig på julafton. 

1. Magen ska kunna växa.
2. Man ska kunna leka monster med barnen utan att klaga på att man inte kan röra sig.
3. Farföräldrarna och morföräldrarna ska tycka att man är en aning välklädd iaf. 
4. Päronen ska inte skämmas över vad man har på sig.
5. Man ska känna sig bekväm och snygg såklart.

Nu får vi se hur jag lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0