So Real- Tingsek

En timme till sen kan jag dra in tills stan med Tove Och Matte. Jag sitter i Cafet i skolan för att vänta på att Tove och Matte är klara med att träna på en show dom ska ha då dom spelar massa musik.

Här i cafet äre ganska så tomt, en kille sitter och spelar piano i paralelklassen och några tjejer står och snackar om hur dom ska få tag i alkohol till helgen. Så aa det här är väl som alla andra skolor anar jag.

Ska förövrigt lämna tillbaka ett par tights på Monki som larmet satt kvar på när jag kom hem. Jag och morsan var självklart tvugna att försöka få bort det även fast vi fatta att vi inte skulle få bort den. Och aa då blev det självklart små hål. Så nu åker dom tillbaka förevigt.






50 minuter kvar...

Kommentarer
Postat av: MANGO

Okej , jag dricker inte så jag kan säga att jag typ hatar när massa står o snackar om hur de ska få tag på alkohol!!!!!!!! :@

PUSS

2008-02-16 @ 07:29:11
URL: http://mialia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0