Trouble

image101image102


Orken att gå till stan och köpa kläder har försvunnit ur mig....Men orken att sitta vid datorn och klicka hem massa kläder har stärkts!  Fast det verkar ganska komplicerat så det får morsan hjälpa mig med. Om jag skulle kunna klicka hem saker redan nu skulle jag utan tvekan klicka hem dom här två för att sedan ha dom tillsammans. Tror nog det skulle vara gaanska så nice. Med ett par sneakers, ett bling bling halsband och da krull!

Nej men ser man på det här var nog det första klädinlägget jag gjorde!( såg visst att det inte var det nu)

Kraam

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tur att jag aldrig orkar läsa mig hur man beställer hem kläder med kontonummer och sånt. För jag skulle bli farlig för den marknaden. och jaa för fasen! Ditt hår är ju finfint.

2008-01-14 @ 19:58:12
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Arazo

coooooldplay :D

2008-03-09 @ 19:22:17
URL: http://waasted.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0