Svar.


Johanna
dina favoritbloggar? 

Läser inte så mycket bloggar men dom jag läser dagligen är moncans.blogg.se, almah.devote.se, minimalism.blogg.se och blondinbella.blogg.se

Louise
Hej, visst brukar du gå ut, alltså på klubbar och så?! 
Har fått för mig det iallafall och att du är född 92 och alltså inte har åldern inne, men jag undrar bara hur du gör? :) Om du har falskleg eller nåt, jag har nämligen aldrig vågat testa. 

Vilka ställen i stockholm kommer du in på, typ debaser? Eller vart är det kul? :)

Brukar är att ta i men det händer. Brukar inte behöva visa lägg men att rita av stämpeln kan funka i vissa fall. Har inte vissa ställen jag kommer in på, ibland funkar det ibland inte. Det roligaste har varigt i gula gången men där har jag bara varit en gång. Och japp jag är född 92(:.


- vilken är den bästa tvserien du vet? :P 
- HAr du någon favoritaffär? Isåfall vilken? :)

Sex And The City kan jag titta på hur länge som helst. Gillar Scrubs också! och The 70's show
Har ingen favoritaffär, men gillar barkabyoutlet!


 Jenny
hur vill du ha ditt hår? har känts som att du är missnöjd med det . :)

Jag vill ha det långt ända ner till naveln. Fast det jobbigaste med mitt hår är att jag har en undercut(?) så det ser lite konstigt ut när jag har toffs. 

clara

vilken skola går du i? 
gillar du någon för tillfället? 
Är ditt hår självlockigt och rött naturligt?

Jag går i Nacka Gymnasium.
Japp, jag gillar faktiskt alltid någon. Mår bäst av det. En gång började jag gilla en kille på tunnelbanan och det höll i sig i några dagar. Haha.
Nej det är det inte. Har fått många frågor om mitt hår. kan lägga ut en bild på hur det ser ut naturligt.

j
hur många unika besökare har du per dag?

Svårt att säga mellan 100-150. Men tror jag har lite en söndagsblogg? för då har jag som mest besökare.


 Adam
har du självfall har du äkta hårfärg har du en kompis som heter Benjamin har du en katt nu eller har du någon mamma isåfall vad heter hon har du döpt dina bröst isåfall till vad!?!??!?!?! jag vill veta aaaaaaallt!!!!!!!

Hahah Adam du är knääääääp!!




Känner du Arvida? (arvidabystrom.blogspot.com)

Ja vi lärde känna varandra på en sykurs vi gick på förra terminen tror jag det var. 

Johanna
är adam din pojkvän? 
hur tror du att folk i din omgivning uppfattar dig som person? 
hurdan person anser du själv att du är? 
vad tycker du om bjudmig.blogg.se? 
favoritfilm?

Nej han är en av mina bästa vänner.

Dom som ser mig när jag är själv uppfattar nog mig som dryg och försöker vara överlägsen. Tror jag eller jag vet inte. Men brukar få onda blickar av folk ibland och tror det är så för att jag kanske sätt dryg ut. Fast det beror vilket humör jag är på, ibland kan jag sitta och le emot alla.

Jag anser att jag är en glad, spontan, självsäker person. Som har väldigt svårt att fika med människor jag inte känner mig 100% säker med. 

Bjudmig är Rosanna. Vi var väldigt tajta i somras men har glidit nu. Hon är en väldigt snäll person.


lisa
hade du bra slutbetyg i nian? hur många mvg, vg, g och ig? 
har du några syskon? 
vad tycker du om mando diao?


Ja det hade jag, vet inte exakt hur många vg/mvg jag hade men jag hade ett g i engelska och inga ig. Jag gick ut med 290 poäng.
Japp, jag har en storasyster Emma. B som är 89.
Jag tycker det är för enkel musik. Inget jag lyssnar på. Men när Mando diao spelade för några år sen på grönan. Träffade jag min första kärlek typ. Gulligt.

Alexandra
hut gammal är du? 
längd? vikt? 
och varför är du såå jävla snygg?

Jag är 16 år. Född 92.
Jag är 1,72 och väger 60 kilo.
Tack! Du blir snygg när du tänker att du är snygg. Sen ligger det något i genrerna tittade på gamla foton här om veckan, haha. 

Jessica
visst e de så att ditt hår är sådär lockigt har för mig hanna sa att de va de och du hade en bild som sa ngt om de. de e super fint såg inte så mkt av de hos Inés.

Jag har en gammal permanentning i håret från mer än 1 år tillbaka. Mitt överhår är äkta men inte topparna. Nä tror jag hade toffs då? Tack! 

Fina
vilken är din favoritglass? 
vad är det finaste du vet?

Twister, Magnum doubble sen har min lilla kusin fått mig att älska den där Magnum med vitchoklad och jordgubbsglass i. Den brukade vi cykla och köpa i somras i smyg för han fick egentligen inte käka glass innan maten. 

Oj vilken svår fråga... Att kunna göra någon glad.

Empaaaaa
varför är du sååååå gulliig liiiina????????? :D:D:D:D:D:D:D:D:):):):):):):)):):) <3<3<33<3<3<3<3<3<33<3333<3<3<33<3<<<3 

För att du är så snäll!!!!


Marina
-röker du? och vilket märke iåfall? 
-hur ser din drömkille ut? 

Kram Marina 

Ja det gör jag, Lucky Strike.
Har ingen speciell. Men märkt att alla jag varit intresserad av har varit smala och haft stora läppar.


sussie
när blev du av med oskulden?

Förstår inte det inressanta med den här frågan?

micha
vart bor du?:)

Stockholm Vasastan(:

 Linn
vad har du för kamera? 

Canon A720

Karin
du är söt. Hur?

Tack!! Har inte så bra svar där. Se till att trivas i det du har på dig. 

Camilia 
kan du jama?

Jama?

Maja
Favoritmusik?

Har bred musiksmak The Knife till Benny goodman.



Mathilda
oj vad ska man fråga! 
1. vilken var den första konserten du var på? 
2. nu vet ju inte jag exakt hur gammal du är. Men jag antar att du har åldern inne så att man kan fråga vilket ditt favoritställe i stan är för en utekväll? 
sen vill jag bara säga att jag känner igen dig såmycket, därför läser jag din blogg tills jag kommer på varför,och självklart för att jag tycker om den :)



1 Det var Pet shop boys.
2. Jag har tyvär inte ålderna inne. Jasså gör du? tack så mycket!!


Så nu har ni fått svar på era frågor. Det var kul. Alla frågor/svar blev snea fattar inte varför. går inte att fixa heller. 

Kommentarer
Postat av: alexandra

THE KNIFE!! big love <3

2008-11-25 @ 20:18:35
URL: http://teiubesc.blogg.se/
Postat av: Jo

Dude. Det här är ju sjukt! Haha blogg-gurulina!

2008-11-25 @ 21:35:06
URL: http://joharen.blogg.se/
Postat av: alma

åh, tack du!

2008-11-27 @ 20:10:59
URL: http://almah.devote.se
Postat av: Karin

Fasen vad gött att du inte väger typ 36 kilo som alla andra skinny people. Absolut inget illa menat. Du har normal (?), snygg kropp. Man m¨åste inte vara en sticka för att vara snygg!

2008-11-29 @ 22:49:32
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0