God morgon

Kom hem för en timme sen från Mikaela. Adam ligger och sover i mitt rum nu, men jag blev pigg. 

Igår var nog min bästa dag på länge. 
 Vaknade helt utvilad och åkte in med Emma.B till stan för att köpa ett par tofflor till pappa i födelsedagspresent. Sen mötte jag upp Amanda, Mikaela,Adam och Mi i slussen och tog båten över till Grönalund. Det kommer bilder på det. Där var det som om man var i en gammal julkalender. Efter det drog vi och fikade. Sen följde Adam med mig hem och städade mitt rum. Vi åt god mat sen drog vi till en fest. Sen blev det efterfest hos mikaela. 

Det här bli en dag i stora drag, men, men den var underbar. 

Mitt hår har blivit väldigt rakt.

Nä nu ska jag ringa Jullan och höra om hon är uppe, vi och matte ska bada idag!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

härligaste dagen på länge!!! <3<3

2008-11-30 @ 15:26:49
URL: http://enharligsondag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0