OO


På lördag ska vi vara på maskerad och vi ska vara Pink Ladys och Adam kanske ska vara en av T-birds vi får se hur det blir!

Idag efter skolan åkte jag hem och käkade hos Adam sen drog jag till Gustav Vasa skolan för att hämta barnen jag är barnvakt åt. Vi gick hem till dom för att spöka ut dom till Halowen. Sen gick vi till skolan igen vid 17.00 efter någon timma kom Filip för att hålla mig lite sällskap men det varade inte så länge eftersom hans gamla lärare var där och skickade ut honom. Efter festen gick jag och barnen hem till dom och åt och sen nattade jag dom tilss dom sov och då komma deras pappa hem. Då gick jag hem. Och där fick ni en dag av Lina.B

Kommentarer
Postat av: mikaela

haha typ tandkrämsreklam (tänker på leendena) haha aja askul på lördag i alla fall och utmaningen ska samla mig med amanda och göra den haha! oj svenskatvå? TRÖTT bajs <3

2008-11-07 @ 01:27:13
URL: http://enharligsondag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0