Photo Booth


Äntligen har jag hittat Kameran på macen. Jag fick en pälsmössa av pappa idag. Den är från ryssland och den hårar massa, ser ut som någon rakat kissimurran över mitt tangentbord just nu.



Igår var familjen och köpte motionssaker förutom pappa. Jag fick ett par springbyxor, spring tröja och springskor. Så nu behöver jag inte springa i mina converse längre. Så nästa vecka börjar min löpning igång. Jag har ett bra tips för er som inte vet hur ni ska träna. Gå in på www.adidas.com. Där får ni ett träningsprogram just för er. Så det ska jag köra på nu. Det är ju någonting med springskor känner jag.

Igår var jag hos Matte med Jullan och Tove. Kan nog inte garva så mycket som jag gör med dom. Och känna mig så sjukt trygg när vi är med varandra. I år har vi känt varadnra i 10 år. Fast när jag tänker efter är det inte sant. Jullan har jag känt i 16, matte i 10 och tove i 4. Men det spelar inte så stor roll vi säger 10. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0