Utmaning

Regler;
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg


Jag har blivit utmanad av Hedda. (http://hedddas.blogg.se/)

1. Jag har tränat hela sommaren på att vissla och kan nu göra det. Visslar därför varje dag.
2. Jag älskar barn.
3. Har väldigt svårt för engelska därför ett starkt G-.
4. Jag har alltid velat ha en storebror.
5. Jag drar i mitt hår för att det ska växa fortare.
6. Så fort jag kommer hem tänder jag alla lampor och drar ner rullgardinerna för att jag gillar det "mysiga" ljuset.
7. Blir sjukt irriterad när folk inte förstår vad jag menar. 

Jag utmanar:

Mikaela Enharligsondag.bogg.se
Amanda Enharligsondag.bogg.se
Ines Dudie.blogg.se
Ebba Ebbasvard.blogg.se
Paulina vivalapull.blogg.se
Rosanna bjudmig.blogg.se
Adam minimalism.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Johanna

Och jag har svårt för matte.. Vissla kan jag inte. En bibliotekarie i skolan sa förut "kan du vissla johanna?". Då sa jag "nej, jag heter johanna men jag kan inte vissla". Kram =)

2008-11-06 @ 16:51:07
URL: http://lotsoflaugh.blogg.se/
Postat av: adam

bara för att jag har så mycket att göra så tänker jag göra denna grej!

2008-11-10 @ 17:49:36
URL: http://minimalism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0