DID

Idag var det segt att vakna. Men jag har ett knep som jag kör med när jag ska upp, jag räknar hur många timmar det är kvar tills jag får lägga mig i sängen igen. Och då går jag alltid på att jag kommer vara lika trött när jag sen kommer hem efter skolan så jag kan sova vidare då. Fast är aldrig lika trött. Fast idag somnade jag iofs efter skolan. 

Mamma har köpt kladdkaka så ska fika snart. Men behöver plugga också. Matte-test imorgon och svenska prov på fredag. Svenskan är lite som SO så det ska bli kul. Saknar SO!. Gillar att plugga in saker och reflektera kring det och att SO är så fritt som det är gämfört med NO som bara är konstiga namn och ologiska slutsatser. Det min NO lärare sa till mig när det gällde NO var " Du har roliga hypoteser". Bara det säger att jag inte alls fattade vad som kunde/skulle hända. 



Har ni gjort något kul idag?

Kommentarer
Postat av: L

somnade också idag efter skolan. beror nog på mörkret!



lycka till på provet btw!!!

2008-10-22 @ 20:48:57
URL: http://piks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0