Första försöksdagen till att köpa julklappar

Svängde förbi BR i all hast efter skolan. Det började med att jag hittade mycket saker första varvet, sen gallrades det bort mer och mer så efter säkert 5 varvet genom affären, gick jag därifrån. Utan en enda sak.
Tänk om Adrian kanske kommer tycka min present är skittöntig? Jag kom ihåg själv hur det var när man var 8 år. Känns säkrast om jag glider runt med syster istället.

Hahah idag började det, mina vinterramlingar. Självklart var jag den första som vurpade också. Imorgon ska Larsa vara mitt offer till att ramla. Heej Larsa.

Kommentarer
Postat av: Paulina

hahaha.....jag kan hjälpa dig. älskar när folk ramlar. kanske märks.

2009-12-14 @ 19:20:15
URL: http://vivalapull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0