SVT

Var hos tandläkaren imorse. Att ge en lapp till läraren man har om att man varit hos tandläkaren funkar inte i min skolan. Istället måste man sjukanmäla sig under hela dagen, så det har min mamma gjort åt mig. Då är ju första tanken, men soft då behöver jag inte gå till skolan för det syns ju inte på min frånvaro. 
 
Så jag sitter nu i Mikaleas skola (globala gymnasiet) med hennes dator för hon kommer om drygt 60 minuter.  Får lite skuldkänslor när jag tänker på att jag faktiskt sa att jag skulle till skolan...Men då kom jag på "Hur ska dom kunna komma på mig om jag inte är hemma?"

Fast just nu är jag så sjukt tagen. SVT var precis här och filmade mig och några till när vi satt och snackade, det här kommer alltså sändas på SVT nyheter om jag inte missuppfattat allt. Hur ska jag kunna prata bort min frånvaro från skolan för mina päron ner det finns bevis på mig på TV att jag faktiskt sitter i fel skola?

Hahha asså jag pallar inte att när jag väl är smidig är jag inte det ändå.....


Det här är så typiskt, men jag kan ändå inte sluta garva åt mig för varför måste jag vara i samma skola samma dag samma rum samma tid samtidigt som ett TV team.

Hahhahaah,Lol.

Kommentarer
Postat av: Fina

knasigt, man måste ju få gå till tandläkaren! haha

2009-01-15 @ 13:09:43
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Amanda

haha, men gud! lite osmidigt kam man verkligen kalla det!





dessutom jag vill rekomendera en blogg åt dig, min och min vänninnas blogg. den kommer att en av de bästa du har läst och du kommer verkligen att missa något om du inte går in och tittar.

2009-01-15 @ 16:48:14
URL: http://fashionhunters.blogg.se/
Postat av: mikaela

haha hur fan lyckas du? det är någonting med att du ganska ofta hamnar i sånna här knipor!men va fan det var det väl värt, du fick ju träffa mig ;)

2009-01-15 @ 21:01:18
URL: http://enharligsondag.blogg.se/
Postat av: anonym

vad fan spelar det för roll?

2009-01-17 @ 20:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0