Frukost?


Jag vill verkligen äta fruost nu men så fort jag öppnar kylskåpet blir jag äcklad och går tillbaka hit till min säng, vädelöst. Jag är också jättesugen på cheesecake, men jag har en fråga om det. Vad är det? Eller jag menar äter ni den hård eller mjuk. Jag har alltid ätit den hård så det känns som att äta glass, men jag har aldrig varit med om hårda när jag ätit det hos någon annan. Sen kan jag säga att hård är mycket godare!

Igår var vi först hos Fredd sen drog vi till Heroin men där kom vi inte in för att de är 20, vi får alltid stå och giddra med dem som har 20 års gräns oftast, och kommer då sen in. Men så blev det inte igår. Så vi hamnade på Volmars(?). Sen donken och jag drog hem efter det. Blev lite parmiddag varning så kändes ok att dra hem. Kul å vara ända singeln! fuck det. Fan varit singel i 2 år nu, börjar tappa orken.

Händer idag:

Möta upp Adam
Fixa naglarna på Nagelgalleriet
Försöka baka cheescake
Äta middag med familjen
Dra till Manchen

Nu borde jag sluta skriva, heej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0