Här kommer jag sitta några timmar nu.

Välkomna in till mig.


Jag har två tips till er som ska börja skissa och försöka få fram era idér. Om ni har möjlighet så titta på era gamla skisser/tankar. Min rosa bok där på bilden är mina ritningar från sjuan. Största delen av dem är fula men tänk då, "vad skulle kunna få dem fina?". Ett annat tips är kolla igenom din garderob, för visst har du kläder du inte använder för att det är något litet fel? rita ner den perfekta bilden av det plagget som du verkligen vill ha det. Sen har du ju också plagg du tycker är klockrena? tänk "vad är det spm är så perfekt med plagget?" ta den iden och utveckla.
Hej då nu försvinner jag några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0