Mitt internet är dött

Har nu kommit in på någonannans men då måste jag stå precis där jag står nu, känns ju halvsegt.

Men, nu ska jag ta vara på den tiden som jag orkar så upp på.
Idag när jag åkte hem från jobbet så hamnar jag brevid 3 st 30+ som precis insett att dem ska vara vuxna, tror ni fattar lite vad jag mear? Mellan vällingby till Odenplan ar det 24 min. Så i 20 minuter fick jag höra ett stelt samtalsämne om böcker, en tjej brann för att prata om det, hon kände sig cool i ämnet alla andra sitter bara och fejkler och sägar "ja eller hur, hehihe". De sista 4 minuter byter en i sällskapet samtalsämne och hon som brann för böcker va helt ointresserad och satt och sa "va kul heheih". Hmm hon som gillar böcker kan ju dra. FAn vad sur jag blev. Men sen mötte jag upp Kicki. Nog med skriv, bild istället.

Kul det är med bild.

Kommentarer
Postat av: Paulina

du är söt

2009-10-21 @ 21:14:26
URL: http://vivalapull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0