The fuck


Här sitter jag vid datorn och kattar mig och har vilda disskutioner med Falken men Kicki ligger bara och gottar sig. Jaha vad händer mer i mitt liv då?

Lina: vafan ska jag raka benen eller måla naglarna först?
tråkigt att raka benen
Vera: aaahw, segt... men om du målar naglarna innnan du rakar benen kanske du repar lacken you knoo! ska fan också fixa naglesen
Lina: mm jag vet det är där problemet ligger, jag tar mitt wildcard rakar benen imorgonbitti. the fuck (det uttrycket snor ju jag av diiig vera) jag vet själv att jatg inte kommer kommma upp , men vi kör igen THE FUCK jag rakar imorgon

Det jag gjort nu är ju ALdrig kul, det är som att sitta och skratta när någon drar internskämt, när faen händer det? Med det här ser ni att det inte är kul plus att jag visar hur roligt jag och vera har det, dubbelmoral?ironi? ironisk med ironin? cool. Elleer?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0