Farmor och farfar



Drog hem till farmor och farfar efter jobbet idag. (Låt mig säga jobbet). Hände väl inget speciellt som är kul att nämna här. Men det känns farligt att jobba där när man får sitt studiebidrag,,,

En sak som däremot är kul är vad som hände under middagen idag.
Farfar jag och farmor har en disskosuion och snubblar då in på ämnet hur det var när farfar var ung. När vi pratat klart om det var det tyst i ungefär 5 sek.(Om nu pausar musiken ni lyssnar på nu så känns 5 sek ganske länge). Efter det så börjar farfar sjunga "Så var de när farfar var ung, farfar var ung. Så var de när farfar var ung". Fina farfar!

När jag kom hem satt Sandra och Amanda utanför min port, de var kul.




God natt din fining

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0