Målare

Ligger instängd i mitt rum och har gjort det heladagen, vi har nämligen en målare här och jag tycker sånt är jättejobbit. Sen har jag jättesvårt att våga fråga saker som t.ex. "Kan jag använda ena toan nu?" "Kan man duscha nu?". Så hela den här dagen har gått till spillo. Vilket känns väldigt segt. Jag som hade tänk fortsätta att tvätta. Hade råkat trycka in en 2 timmars tvätt igår när jag tänkte tvätta 4 st tvättar. Men bara en blev...

Har precis kollat på filmmer från när jag var liten, jag är så himla blödig. Så jag blir helt tårögd när jag ser hur bra jag haft/ har det. Och nu saknar jag min syster ännu mer. Tror inte någon fattar hur ohel, säger man så? Jag känner mig när hon är borta.
Idag är det 8 april...då kommer hon hem om två veckor, 14 dagar... Japp jag gråter för att hon är borta. Jag borde nog inte ligga här helt själv och tänka.



Oj nu kom målaren in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0