LÄS!!

Jag vet inte vart jag ska börja...
Första visningen skulle dra igång kl 11.00. Alla var helt redo ch musiken skulle dras igång. Då börjar en svensk kille SKRIKA på engelska. Ingen fattade någonting. Sen börjades det, han skrek om hur dåligt det var med päls. Medans han skrek så låste tre idioter fast sig runt en stolpe med armarna i hjärnrör. De här idioterna börjat skrika "Djur är mord inte mode!!!". Det går en långkedja till de första som börjar skrika som också låser fast sig. De har också cykellås runt huvudena. En av dem börjar slänga lappar om hur dåligt det är. Efter 30 min skrikande så tar de som håller i modevisningen ut publiken så de får mingla lite. Publiken är väldigt orörd. En som jobbar samlar alla oss som är bakestage och säger hur vi ska göra ifall de kommer till oss. Hon visade vilken dörr vi skulle springa ut från ifall de kom. Vi hängde stora skynken över alla kläder. efter 1,5 timmar så går vi ut. Aktivisterna är fortfarande kvar. För de hade gjort så att om man tar bort en så blir alla lösa. Vi går till ett hus där det är lungt. Och sitter där någon timme. Vi får sen höra att folk har varigt på taket och i hela byggnaden och utanför. Massa poliser kom och tillochmed helikoptrar. Jag stog och stirrade på en som skrek och hon vågade inte änns titta på mig.  Det här är det sjukaste och obehagligaste jag varigt med om.
Klockan 15.30 kunde vi börja igen. Fuck er jävla aktivister. Visningen gick skitbra!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0