The Blues Are Still Blue

image143



Så var först CV:t lämnat hos ICA. Känner mig gaanska så duktig som är så här tidig med att söka sommarjobb.
Efter skolan idag har jag degat och pratat i luren med Inés, trevligt trevligt unge dam!

Och så var de det där med balklänning. Har ritat en som jag vill ha men frågan är vilken färg, förslag? Funderar starkt på att ha balla ögonfransar och slimmad toffs till. Får se hur det blir med det det är ju trots allt ett tag kvar.

Idag körde jag förövrigt på en mittbena och rödaläppar som ni ser, ganska oja men det var tufft!


HARE

Kommentarer
Postat av: ´jenny

om du hade min morsa så skulle du inte vara tidig. vad hon tjatar på mig om att jag är bland de sista som skickar in efter sommarjobb. helts så skulle jag ha sökt förra året, sure liksom.

2008-01-31 @ 10:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0