Mobiler.

Dom går alltid sönder... Sen säger många " Man ska ha dom som  man kunde köpa förr, dom gick aldrig sönder!". Men då får man tänka lite, för vad är det egentligen som går sönder på mobilerna nu för tiden? kameran funkar inte, knapparna spricker, internetet funkar inte. Och hur ska något som inte finns på en mobil kunna gå sönder? Snabb slutsats köp en gammal mobil för dom är billigare och kameran, knapparna, internet, musiken kommer ändå gå sönder på en dyr. 

Jag fick en ny mobil idag för båda mina gick sönder. Mobiler är väldigt personligt. Ungefär som en parfym. Ser du en människa ha en likadan mobil som den du gillar har, tänker du på den direkt. Samtidigt som när du känner en lukt som du vet att den du gillar har på sig kommer den upp i huvudet. 





Vet inte vart jag ville komma. 

Kommentarer
Postat av: Maja

jag tror de gör dem lite kassare så man köper ny oftare= mer cash åt dem! jevla rackare är vad de är!

2008-12-01 @ 12:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0