Träning

I måndags tog jag tag i mitt sunda liv igen. Har alltid haft en fysisk fritidsaktivitet men har inte haft det den här terminen. Men nu är det löst jag springer 3 dagar i veckan. Har nu också gått lång promenad.

Har sätt gruppfotot med vår klass också, jag får panik över att jag har lite hår bakom öronen men annars blev det bra. 

Träffade Adam efter skolan. Igår träffade jag Mikaela efter skolan. 

Ramlade i en till trappa idag, fast det här gjorde ondare. 

Nu ska ni få en bild som är på mitt hår helt naturligt.



Lina som en plutt i 8:an. Gulligt. 

Nä nu ska jag ut på promenad.




Kommentarer
Postat av: s

måste bara fråga - när du är ute och springer nu (för jag antar att det börjar bli kallt ute hos dig med) - vad kör du på för kläder? svårt det där att välja lagom mycket, men ändå inte för lite :)

2008-11-26 @ 22:32:04
Postat av: Anonym

Ditt ha^r ar jattefint naturellt ju!!

2008-11-27 @ 04:57:17
Postat av: klara

nej men guuud vad jag känner igen dig! tror vi gick på samma dagis eller nåt, haha

2008-11-28 @ 17:47:35
Postat av: Anonym

Känns ironiskt att börja sitt sunda liv och träna, när man samtidigt röker. Lulz

2008-11-28 @ 23:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0