DESSA SKOR

image14

Allt började med att jag tog på mig dom när jag gick till skolan... Fick ett sms av syrran
 
"Du har väl inte tagit mina vita converse!? svara" 

Bara det fick mig att få lite rysningar i kroppen + lite garv för att hon lät ganska så agressiv. och  jag svarade med glimten i ögat

" haha ja"

och då ick jag ett väldigt långt sms av en extremt sur syster!

" Asså det är inte kul nån stans jag har utgått helt på atta jag ska det par vita skor du är så irriterande!!! kläder är lungt om du var, för det har jag mycket av men fan inte skor! nu kommmer jag försent bara för jag har sprungit och letat efter dom och det är bara ditt fel!"

HAHA palla säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0