Feel Good Inc.

image228

Det förra inlägget blev ganska dystert. Och det får inte misstolkas jag menar inte det till alla mina vänner och jag tror dom som jag skrivit om vet vilka det är.

Min syrra har åkt till Åre med gaaanska så mycket kompisar så nu kommer man vara själv med päronen ända till fredag. Fast då får jag iofs två garderober helt för mig själv , maha. Fast det betyder också att kameran inte är hemma.

Sen finns det väl några som undrar varför det står Laurentia men det är för att jag heter det i andra namn.
 

Ha en mysig Söndag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är ju skönt med lite egentid med föräldrarna ibland!

2008-03-02 @ 14:02:14
URL: http://berlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0