I Feel It All

image223image227

Jag har fått en dålig vana nu på senare tid. Och det är att jag alltid ska ha en nål i munnen, och då menar jag inte på det sättet man har om man ska leka "designer" utan jag ska ha hela nålen i munnen och gärna bita lite på dom också har redan råkat bita sönder tre st. Dett känns som att det är en meningslös vana...

Sen har jag ett till problem. Jag vägrar inse att det är kallt ute. Står det att det är tre grader på termometern så inser jag inte att jag kanske borde ta någon varm jacka, nej istället tar jag min minsta jacka för att jag tror att det funkar eftersom det är så varmt inne. Men sen när jag varit ute i 5 minuter så går jag runt och fryser som en jäkla ..öh.. aa och ångrar så in i helvete att jag tog det tunnaste jag hade. Och ändå gör jag om samma problem varjedag....

HEJ

Kommentarer
Postat av: Sarah

ja, det där med första intryck har aldrig riktigt varit min grej.. :)

2008-03-02 @ 13:00:34
URL: http://lostdetective.blogg.se
Postat av: anna

fina bilder! kör också på kallaste plagget. har gjort det så länge jag kan minnas. gick runt med trasiga converse flera vintrar och denna vinter har jag vart ännu värre och haft ballerina nästan varje dag. och jackor med trekvartsarm (och gärna en tröja i samma längd under så att armen är alldeles bar).

2008-03-03 @ 00:26:36
URL: http://hippodrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0