Super Mario Galaxy



Det börja spåra här hemma.  Det är kö för att få spela. Man slutar bara spela om man är så sur att man är rädd att slänga iväg kontrollen. Att alla vet inners inne att vi tävlar emot varandra om vem som har mest stjärnor vågar ingen erkänna. Att bli svettig av att ha dödat ett monster och därefter känna sig som en riktig kämpe. Att efter man spelat tror att man är supermario. Och så sist, jag vill bara spela mer och mer och mer och mer och mer!!Ta mig tillbaka till verkligheten.





Kommentarer
Postat av: L

ååhhhh åhh åhh jag älskar supermario!

2009-01-12 @ 23:30:00
URL: http://piks.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha känner igen mig där. jag är fast i mitt nintendo:p fast i "dragon quest" :p

2009-01-13 @ 22:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0