Ordhjälp!





Nu har jag pluggat ett tag men det kommer fortsätta hela kvällen, för jag ligger väldigt efter som jag märkt. Men det är bara för att jag tror att jag kan lära mig saker fortare än vad jag kan. Fast nu är jag människan som gör andra lättade när någon frågar"Nej fan! ligger du också bara på sida 154 i boken??" "Nej du kan vara lugn jag ligger på sida 152." Eller är det bara jag som känner lättnaden när man glömt pluggat så säger någon annan (förhoppningsvis flera andra) "Nej jag har inte heller gjort det!".
Fast mitt mål är att bli den jobbiga som till och med ligger före. Mo-ha AKTA ER!!

För örigt har jag hört att Lina B har en stor finne på ....?...... Finns det något namn för platsen mellan halsen och brösten liksom mitt emellan då man får dubbelhaka om man försöker titta ner på det? Tack sam för svar, annars kan vi ju hitta på ett eget namn för det? typ varför inte.


Hej då nu far jag mot mitt mål!


 


Kommentarer
Postat av: mikaela

hej! tänkte bara säga att jag saknar dig och att jag har blivit sjuk.... men hoppas jag är bättre till helgen för då tycker jag att vi hittar på något spontant och roligt <3

2009-01-21 @ 17:48:23
URL: http://enharligsondag.blogg.se/
Postat av: mandy

eh:p vet att det heter nyckelben... men jag skulel inte kunna säja med ett ord vad platsen där nyckelbenen sitter heter:p

2009-01-21 @ 18:41:12
URL: http://mandyslife.blogg.se/
Postat av: jennifer

jag brukar kalla det bröstplatå :)

2009-01-21 @ 19:12:45
URL: http://puss.blogg.se/
Postat av: Anonym

buk

2009-01-22 @ 21:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0