Jag har börjat strejka nu.

Nu har det gått för långt utan att jag och emma har fått något medlidande här hemma med att det ÄR för kallt. Man kan knappt vara i mitt rum. Så jag går runt i mössa, tjockis, strumpbyxor, mjukisbyxor, och gossebosse täcket runt halsen. Allt det jag har på mig behöver jag faktiskt inte men det gäller ju att göra en strejk på riktigt. Jag tar inte av mig gossebosse föerns jag får medlidande. För varmare kommer det inte gå att göra. (Någon blir alltid skitirriterad på någon annan när det är kallt här hemma. Syster för att det är för kallt, jag för att mamma och pappa vägrar erkänna att det är kallt, mamma för att någon säger något dumt om lägenheten och pappa blir inte sur på någon men jag blir sur på honom för att han bara behandlar mig som ett barn när det är kallt typ "Men lina då ta på dig en tjocktröja då?")
Enligt de här hemma ska jag inte träna idag för att jag är för sjuk. yesss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0