Mm

Pappa har tänt brasan och satt på musik så här sitter jag. Har precis pluggat om de olika ideologierna, har ett läxförhör imorgon. Jag tycker det är spännande med hur olika alla tycker och tänker, man kan ju vara dum i huvudet och inte fatta vad det handlar om! Fatta då vad jobbit att tycka det om mig för jag kommer ju aldrig fatta vad som är bra med att tycka "så" samtidigt som den jag pratar med inte kommer fatta mig. Eller har folk fel syn på saker helt enkelt?. Smart är jag. Eller är jag så dum i huvudet att jag tror att jag är smart? Eller har varje människa en viss syn på hur ett samhälle bör fungera? Ser vi kanske olika saker? eller ser alla samma men beroende på vem man är väljer man undermedvetet själv vad man "vill" se?



Finns änns jag? tror du att du läser en blogg fast du INTE GÖR DET GAAAH VAD HÄNDER ASSOW??? THE FAKK.

He hej Lina Bergqvist här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0