Jag fick luncha ensam

Japp det var de som hände, alltså inget av mina alternativ. Men det var trevligt, Paulina ringde så det blev kul.

Der var kul att praktisera på Twilfit, men gaah vad mycket det är att lära sig. Förlåt alla kunder att jag inte kan svara på era frågor! Tror jag också satte rekord i att fortast få igång tjuvlarmet på sin praktik. Men jag var även duktig! så jag fick gå hem en timme tidigare.

Efter skolan drog jag hem till Matte, för att jag var bjuden på middag innan Kulturamas uppspel. Men när jag står ch plingar på hennes dörr öppnar ingen, så ringer hon mig. Ingen fattar någonting jag är säker på att jag plingar på hennes dörr och hon är säker på att ingen är i hennes trapphus. RESUMÉ: Jag var utanför hennes morsas dörr fast hon var hos din pappa. Så det var bara att åka till hennes pappa. Sen hände massa roliga saker som inte går att skriva.



Fan vad jag har hunnit göra saker under det här inlägget. Vad jag hunnit göra skriver jag i nästa inlägg! haaahaaa kul Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0