Raggmunk

Hemma efter att ha varigt en timma extra i skolan. Håller på att sy en skjorta till min pappa och nästa provning är på onsdag och då vill jag iaf ha en ärm i aja....

Idag ska vi äta raggmunk!! Tänkte göra det igår men istället freestylade jag en asagod middag.

Ingredienser:
Kött
Salt
Peppar
Soya
Paprika
Champinjon
Grädde
Pasta

Pastan står ju på paketet hur man gör.
Stek köttet med salt och peppar, sen lägger du i paprikan och efter det Champonjonerna. Sen soya och efter det grädde. Puttar i kanske 5 min och sen blandat du det här med pasta. Sjukt gott blev det!




Jag är så ensam att jag dubblar min fotobild. Borde kanske färga mitt hår svart igen? h3h3h skämtlina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0