Varför två?



Efter skolan åkte jag till sumpan för att köpa svart trikåtyg, men nej. Det hade dem inte, vilket är helt galet.

Påväg hem gick jag in på Hemköp och köpte två semlor, för att man inte bara kunde köpa en.
I kön frågar en tjej om kön går till båda kassorna. Jag svarar "Ingen aning, ställ dig där" och nickar till kön med en person. Jag låter en tjej med proppfull korg gå före mig...?. När jag äntligen betalat mina semlor, så ligger det kvar en 50 öring i pengargrejen, så jag strecker mig till damen framför mig för att ge den. Men hon säger snällt "Du kan lägga den i Haitiburken". Hennes barn blir då lesset och säger "men jag samlar ju på 50 öringar mamma". Så jag plockar fram en 50 öring från min plånbok och ger den till henne. När blev jag såhär?

Tänk om jag har fått PMS fast tvärtom? Att jag blir trevlig och väldigt tålig.
SMP det nya PMS?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0