Always Where I Need To Be

image244

Jag orkar inte ta några foton så nu får ni se min sjukt snygga vän Rosanna som blev tagen av modette streetstyle med sin söta pojkvän.

Har inte så mycket mer att tillägga förutom att jag har vandrat runt i stan med Hallon och vi gick sedan till Bill och sen så aa... nu sitter jag här och ska snart gå till köket.

The Kooks nya låt blev jag lite besviken på när det gäller det instrumentala och faktiskt på hela låten, den var inte så bra...Ja jag gillar The Kooks och jag vet att det är brittpop men fuck it dom fixar det. Förutom den nya låten tyvärr.

Hare

Kommentarer
Postat av: Anonym

typ att jag trodde att hennes pojkvän var johnny depp och tänkte WOHO!

2008-03-09 @ 21:40:45
URL: http://matildas.bloggspace.se
Postat av: Rosanna

Men vad söt du är! Du är lika snygg.
Ja, han är lite lik johnny depp faktiskt! Haha

2008-03-11 @ 23:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0