Sleeping Pills

image447
Bild från Emmas blogg


På bilden jag och David efter Sweet 16.
Innan det så var jag då på Emma B:s studentskiva. Det var väl trevligt men jag kände mig så underlägsen att jag blev blyg som satan. Hatar när jag blir så. Och att jag kan bli så. Aja inte så mycket att göra åt.

Igår blev jag firad av några kompisar såhär lite efter. Men det var fint det. Vi satt på min gård och grillade och var musikaliska. Sen drog vi upp till mig och var som vi brukade och sen somnade vi.

Men nu måste jag göra mig en aning fräschare för att sen möta Filip. Hej.


Kommentarer
Postat av: E L L E

finfinbild.
kram!

2008-05-04 @ 13:16:32
URL: http://tidvis.webblogg.se
Postat av: Rosanna

Vafan oj vad du har Suede låtar som text då, haha!

2008-05-04 @ 14:39:28
Postat av: Anonym

jag brukar också få så!

2008-05-04 @ 16:28:02
Postat av: Miriam

Du är så fin

2008-05-08 @ 09:51:20
URL: http://wedgeheel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0