Låt det bli 30 april, snabbt!!!!!1



Låten tröttnar vi aldrig på och det brukar bli den låten när vi vill lyssna på olika saker och alltid sjungs det med i den.



Bilden är power och hon brevid mig är den bästa i hela världen.

Kommer inte bry mig om att jag fyller år på min födelsedag i år. Jag vill bara känna lyckan klockan 7 på morgonen när dörren plingar och min syster står vid dörren. Kommer vara en av mina lyckligaste stunder i hela mitt liv.


Tangenterna är blöta men det är väl soft somnar alltid som bäst när jag gråter. Jag kan berätta en hemlighet om Emma. När hon inte kan sova sätter hon på en film som är sorglig för att gråta och då somna snabbare, haha underbar.

Kommentarer
Postat av: EMMA!!!

LINA JAG SAKNAR DIG OCKSA JATTE MYCKET!!!!! 3 manader ar ingenting!!!!! PUSS PUSS PUSS

2009-02-13 @ 13:21:37
Postat av: Anonym

LINA JAG SAKNAR DIG OCKSA JATTE MYCKET!!!!! 3 manader ar ingenting!!!!! PUSS PUSS PUSS

2009-02-13 @ 13:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0