Svar




varför umgås du med mikaela? hon verkar sjukt tråkig, snackar bara om cigg
Haha va?. Jag umgås med henne för att vi passar bra ihop. Vi har kul, spontana, lika men ändå olika. Jag passar inte riktigt ihop med "tjejiga" människor, och det är verkligen inte mikaela!, gaah hon är helt enkelt underbar! Puss på dig Mikaela! Och hon är verkligen inte tråkig, skulle aldrig kunna hänga med en tråkig.

har du alltid bott i sthlm? om inte, var bodde du förut och hur fick ni lägenheten?

Jag har alltid bott i Stockholm, växte upp i Gröndal/Liljeholmen och bor nu i Vasastan. Köpte.

vad jobbar dina föräldrar med?

 Hmm, jag går aldrig in i huvudet vad mamma jobbar med...Men pappa är ekonom/revisor och mamma har något slags kontorjobb, men reser väldigt mycket med jobbet.

vilket är finaste kill och tjejnamnet?

Jag gillar Cleon och Elsie. For nog bli dom.

vad har du för favoritmusik just nu?

MSTKRFT

favoritbloggar?

Defyravannernaochtove.blogg.se, ebbasvard.blogg.se, imilk.blogg.se, Blondinbella.blogg.se

-Vilken är din favorit tv-serie?
-snyggaste kändiskillen?:P
-vilken linje läser du på gymnasiet?
-Favoritaffär?
-Favoritklädesplagg?

Sex and the city och Big Brother när det gick.
Har faktiskt ingenaning, tycker ingen kändis är jättesnygg som jag lagt märket till.
Mode/ Design
Sunbybergs (?) tygaffär. bengans och klädaffär vet jag inte jättelänge sen jag köpte kläder känns det som.

gillar du currybanan pizza?

Jag älskar det!

Om du skulle få ett barn vad skulle de heta?

Kille: Cleon Melvin ........
Tjej: Elsie Beth ......

har du fått napp på ett jobb nu? :D

Haha nä det blev aldrig av att dela ut mitt CV.

har du lockpermanent hår?

Nej mitt hår är nu helt som sig själv, förutom i färg.


Kommentarer
Postat av: mikaela

du är bäst min lilla bandkompis <3 !

2009-02-11 @ 22:43:30
URL: http://enharligsondag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0