Wiiiiii



Gaah! haha ser ni Wii fit funkar man ser en kontur på min armmuskel på första bilden fast det var ju inte meningen att träna armarna så mycket, men det är ju så stört kul att boxas!

Slog pappas rekord med att nicka fotbollar idag igen. Så det blev att springa iväg från honom när jag sa det. Måste vara jobbit när sin dotter slår en på något man är bra på i verkligheten, heja pappa!


Ja jo jag vet att jag har blivit TV-spelsnarkoman men hade man inget när man var liten så hade man inte. Farliga med att jag splear så mycket är det att jag är världens sämsta förlorare när det gäller tv-spel och datorspel. Och ja, det har blivit bråk här hemma på grund av att någon förlorat. Hej och välkommen till familjen Bergqvist!

Kraam

Kommentarer
Postat av: Fina

jag vill också ha wii!!!

2009-02-11 @ 10:01:13
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Stina

sötis

2009-03-13 @ 06:34:22
URL: http://fubu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0