Älvsjö imorgon kl 8.00

Japp imorgon händer det.. Gymnasiemässan. Ska vara levande skyltdocka alla dagar alltså Tor-Lör. Ska bli spännande men är extremt nojiig för att någon katt ska gå förbi. Blir så sjukt lätt generad och då väldigt röd i ansiktet. Men men fick hem en hårprodukt som ska locka upp mitt hår mer. De ska imorgon fixa mig och få mig jättekrullig. Jag kommer ha på mig min egensydda korsett, egensydda jeans, ett svart linne under och över en jacka som någon i 3:an sytt. Men lär ta av mig jackan, varmt ju.

Idag åkte jag till praktiken, men var för sjuk så jag åkte hem igen. Adam kom vid 3 sen efter några timmar tog vi en promenad. Mamma har köpt hem suchi till mig varför är jag inte hungrig? senast jag åt var vid 1. Nä ska upp kl 6 imorgon så ska försöka sova.  puzz.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför e de så cool?

2009-11-19 @ 16:55:49
Postat av: Anonym

du*

2009-11-19 @ 16:56:08
Postat av: Anonym

vaa? blir du också asröd i ansiktet? det är fett jobbigt. har du nå tips på hur man inte blir så röd eller hur du brukar göra för att det ska gå över?

2009-11-19 @ 16:57:22
Postat av: Anonym

vad hette lockprodukten och funkade den? :)

2009-11-20 @ 11:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0