Det var INte min grej.

Att vara levande modell kan ta sig enligt mig, så jag hoppade ut från "glasburen" och började ragga elever istället. Och det var kul! Så det blir inge mer gymnasiemässa för mig. Ledig i helgen. BRR.
Precis fått hem skolkatalogen orkade inte titta längre än till sida 69 av 101, brutalt tjock skolkatalog. Är det bara jag som kollar upp om man har gemensamma vänner på FB med de man tycker ser en aning bättre ut än de andra?? Heh.

Anonym nu ska du få ditt svar! Jag har ingen aning om hur man undviker att bli röd men att bli av med det så brukar jag försöka tänka på helt andra saker, men det brukar inte alltid funka. Speciellt inte när folk tittar på mig och säger "vad röd du blir", fakk dem! Sen vet inte jag om det är sjuk grej jag har fått för mig, men att sätta ett finger i vatten funkar. Sen vettefan hur jag kom på det. Man iofs inte alltid ett glas vatten med sig, så tyvär vi får göra det till något gulligt istället. Om jag har chansen brukar jag borra ner huvudet i någons knä. Och tack som faen om din komplimang var serr!

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart den va serr jao!

2009-11-20 @ 14:41:48
Postat av: Leonard

Hej, allt bra? :)

2009-11-22 @ 14:12:04
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0