Svårt


Jag tycker verkligen det är jättesvårt att visa hela sig i en bild, hur fan gör man? Utan att se ut som nått annat dvs. Kan man för övrigt skriva "dvs" i slutet av en mening? mm...Vi har tagit ner vinterkläderna från vinden och där låg den här, den hade jag glömt bort! kan man tänka sig Lina.
En sak som jag blir förvånad över om jag är själv om den tanken. Men nu på Ensam mamma söker så ska ju mammorna bo hos killarna, visst måste de sexa då? Eller? Man ser i tv hur de vill hoppa på varandra ibland. Någon som har lite saftig fakta om vad vi tv-tittare egentligen missar?

Ska gå och se vad det blir för middag nu, heej.

(Shysst att jag har en but-crack(?) över hela ryggen enligt bilden.)

Kommentarer
Postat av: määämä

cooooola tights! from where?

2009-10-07 @ 18:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0