Dömd

Har nu gjort den "klassiska" bakisresan. Alltså hem från någon på morgonen. Folk kollar lite konstigt på en och då blir man lite obekväm eller tänker "luktar jag konstigt?".
Om dem inte kollar först så kollar dem garanterat när man ser ut som att man tror att man luktar äckligt (kan man det?).
Men det värsta av det värsta är när man sitter med en Coca cola plastflaska eller någon annan sorts läsk. Man är ju så jäkla dömd. Det var en snubbe som gick förbi med det och de första jag tänkte var: Haha fan vad han är bakis. Sen tittar jag ner på mina händer och ser att jag ser lika bakis ut. Jag tar Coca colan närmre munnen för att dricka men missar läppen lite och tar en klunk och ger upp. Flaskan gömdes direkt i väskan.
Är det skam att vara bakis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0