Stina Wirsén

Kom precis hem från skolan, skulle egentligen fikat med Vera och Kicki efter skolan men så blev det inte. Segt. Men idag drog jag till med ett rött ansikte på Företagsekonomin, eftersom jag inte var helt säker på vad jag så då kan det bli så för mig... Tycker det är skitjobbigt, Men det här har jag skrivit om förut också, så det behöver jag inte spekulera kring.

Har förövrigt samma favorit illustratör som vår nya bildlärare, vilken snålskjus! Och vilken brutal stavning jag körde på "skjus" är det verkligen rätt?

Stina Wirsén är det om ni vill kolla.

Kommentarer
Postat av: Sandra

snålskjuts...

2010-01-25 @ 16:09:33
URL: http://kallamigkicki.blogg.se/
Postat av: martina

dude, har samma problem. skit jobbigt för jag sminkar mig aldrig så det blir verkligen skitrött, ibland även om det inte ens är pinsamt! aja men tänkte fråga om du använder nån sorts smink som täcker lite? puss och ps du är feeeting cool.

2010-01-25 @ 17:03:38
Postat av: Lina

Sandra: tack vän.



Martina: Aa jag förstår vad du menar! Nej tror faktiskt vi som blir röda får leva med det tyvärr... Fast det borde ju finnas något sätt att träna bort skiten på kanske...? Ska vi kolla upp det här? du hör av dig om du hittar något och jag hör av mig här om jag hittar något, deal?

2010-01-26 @ 20:45:42
URL: http://harligdagformjolk.blogg.se/
Postat av: martina

ja visst tycker man det? liksom det e 2010 och om mänskligheten har lyckats komma till månen så lär man väl kunna lösa ett sånt här pytte(STORT)problem? men aja DEAL, good luuuuck!

2010-01-27 @ 19:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0